Helg i Motala

Fredag bar det iväg till Motala. Mycket skönt skulle det bli, jag längtade faktiskt efter alla där hemma, så det var absolut inte fel att vara hemma. Kvällen blev lugn och skön jag var bara hemma med mamma och pappa, vi kollade på dobidoo helt underbart kul. Det var skönt att bara vara hemma en kväll och inte göra något.

Lördag började jag med att jobba lite, det var helt okej vi hade att gör hela dagen. Efter vart det en fika med Maria en lite sväng. Sen blev det fika hos farmor, jag och pappa åkte dit en sväng=) Mormor var där med så det var alla på en gång och det var ganska bra hihi Dä han jag med alla. Efter det vart det hem och byta om för en ute kväll med min kära vänner. Vi började kvällen på Hugo och sedan gick vi vidare till harrys=) Det vart en jätte lyckad kväll, det var många som var ute och många som ahde kommit hem denna helg så det vart bara så bra. Kul att träffa alla vänner igen=)

Söndag blev också lugn, packat och fixat för att åka tillbaka till Varnamo. Och nu sitter jag här igen hihi Men det var ganska okej att komma tillbaka med=)






Mina sötnnosar jag kommer sakna er galet=) Plum bara så det vet så älskar plummsan dig hihi

Kommentarer
Postat av: E m m y (Amafäo)

Jättebra bild på dig och John ;)

Postat av: Sanna

Tack snälla Emmy=)

2008-09-15 @ 21:48:27
Postat av: John

Tack Emmy och Sanna dina känslor är besvarade.

2008-09-29 @ 23:48:20
URL: http://johnvalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback