Mössa

Igår stickade jag klart min mössa, den blev faktiskt jättefin hihi Pia du som skratta lite grann åt mitt inlägg om stickning vilket jag själv gjorde med så ska du få se min mössa här. Nu har jag börjat med en halsduk som jag hoppas jag blir klar med till helgen här nu, för det är faktiskt ganska kul när man väl kommer igång och har lärt sig.

Min förkylning verkar aldrig vilja försvinna och inte heller febern. Nu har jag hållt på med att vara sjuk i några veckor så jag hoppas på att det släpper snart, för detta är absolut inte roligt. Man går och snörvlar hela tiden fy och usch. Men men kanske slipper det med snart=)

Igår kväll blev det lite harry´s kan man säga. Det var ingen som hade tänkte det från början, men klockan tio så kom vi på att istället för att sova så tar vi oss en sväng ner dit. Vi hade trevligt och så. Vi stannade inte hela natten men det var roligt att bara komma ut ett tag. Det vart dock lite segt imorse när vi skulle hålla igång med föreningarna som man ska starta i grupper. Våran är då " ingen helg utan älg " haha vi kom inte så långt idag, men en liten bit.

Nu ska jag vila lite inför våran skräckafton, vi ska kolla på skräck film ikväll och äta lite gott hihi Så man måste nog vila lite innan det=)
Puss och kram





Kommentarer
Postat av: Leena

Jättefin mössa tycker jag, trodde ju inte att du kunde sticka alls/ Kram mamma

2008-09-26 @ 17:20:11
Postat av: Pia

Riktigt snygg mössa kan jag få låna den till vintern

Kram Pia

2008-09-26 @ 17:26:17
Postat av: Astronauten



Rösta på mig och vinn en snygg och hipp mobiltelefon!

http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986

2008-09-26 @ 17:26:48
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback