Seg dag

Denna dag har varit den mest sega dagen på länge tror jag, det känns så iallafall. Hela förmiddagen satt vi bara och lyssna på hur vi ska lägga upp allt till examensarbetet, det var ganska viktiga saker men vi sitter i aulan där det absolut inte finns någon luft alls. Så man har ont i huvudet efter ca en timma och det är ganska jobbigt.

Precis innan lunch idag så hade vi klassfoto, och vi hade ju naturligtvis fixat så att Åke kunde få vara med oss en sisat gång. Han sitter ju inlåst nu så inte vi kan komma åt han, vilket kanske inte är så lustigt. Men vi hade tur idag så vi fick tillbaka vårat kära skelett för en sista gång. Så det var ganska kul att han fick vara med oss iallafall=)

Efter lunch hade vi egetarbete där vi skulle jobba i grupper och vi skulle fixa olika enkätförfrågningar, bara för att vi ska lära oss hur det går till om man vill ha med det i sitt examensarbete, vi ska ha det klart på tisdag, men min grupp gjorde klart det idag, för vi kom på att om vi inte gör klart det så kommer det nog garanterat inte bli gjort. Så vi kämpade oss igenom detta och det gick bara tycker jag. Inte speciellt kul men det funka.

Nu har vi mest suttit och kollat lite angående praktiker, vi ska ju helst av allt ha ett hum om vad vi vill göra på båda praktikerna, vilket absolut inte är det lättaste att veta just nu. Men vi satt och diskuterade en massa olika förslag så kanske att man kan ha lite ideér nu vilket kan vara bra. Vi ska prata med lärarna om det nästa vecka och då ska man ha ganska klart för sig hur det ska var osv. Nu börjar dom flest bli ganska trötta i huvudet och det är inte så konstgt. Mycket info under hela dagen.

Nu är det mat och ikväll får vi tacobuffé det är nog himmla gott kan jag tänka mig. Och hungrig det är man nu så mat kommer inte sitta helt fel alls. Sen är det innebandy vilket jag tror att jag hoppar över idag, sen är det kör för första gången och det kan nog bli riktigt kul så det har jag nog tänkt att jag ska delta i. Hoppas det är mycket bra låtar som vi får sjunga=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback