Sjuk

Usch nu är jag sjuk och det är pyton, min hals är så öm så jag kan inte svälja. Men det blir att gå till doktorn i eftermiddag, mindre kul men ett nmåste kan man säga. Det blir ingen skola idag utan det blir till att stanna i sängen, jag har ingen lust med det. Men förhoppningsvis kanske jag blir frisk denna gång, för nu har det ju varit lite små sjuk i två veckor och jag börjar tycka att det är ganska tråkigt, jag har ingen lust med att ligga i sängen för det är så tråkigt. Men men nu kanske jag får stanna här ett par dagar och kanske att jag blir frisk nu hihi Dags att sätta på en film med så jag har något att göra=)
Puss och kram'





Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya på dig!! Honungs te och c vitamin är bra./Pappa

2008-09-22 @ 10:26:33
Postat av: Caroline

Hoppas du bli bättre S! :)

Postat av: Sana

Tack Carro det hoppas jag med=)

Och pappa jag ska äta mer c-vitaminer fast att dom inte hjälper sådär jättebra=)

2008-09-22 @ 12:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback