Sociologi

Detta ämne är nog det konstigaste jag haft på länge. Uppgifterna som vi får går inte att förstå, vi har fått hur stor uppggift som helst och vi fattar inte mycket. Vi fick den förra tisdagen och inte föränns idag har vi fattat i princip hur vi ska göra. Och nu har vi då insätt hur stor den är huuu säger jag bara. Kommer få plugga hela dagen imorgon och det känns mindre lockande eftersom vi har examensarbetet, församlingen, idrottsövningar som vi ska göra i grupp och säkert nått mer. Var ska man börja känner jag, men det måste bli sociologin imorgon som jag måste börja med. Men det blir nog kalas bra=)

Nu ska jag ut och gå med Kristina sen blir det plugga igen, måste bara rensa huvudet lite först haha
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback