Sykafé

Jaha då har man varit och stickat ikväll, en mycket intressant upplevelse måste jag nog säga. Jag började lite hemma men idag vart det lite olika prover så man får in tekniken, jag kan lova att det behövs sånnt haha. Jag trodde nog aldrig att jag skulle ge mig på att sticka men tro det eller ej det gjorde jag. Det är faktiskt mysigt man kan sitta och prata och så kan man fika lite och bara sticka, virka eller kanskne brodera nått fint. Jag ska då nästa vecka försöka mig på en möss hur nu det ska gå till, men Åsa i min klass är kanon med detta så hon har lovat att hjälpa mig. Och hjälp kan jag lova att jag kommer att behöva om jag ska klara detta. Men det ska nog gå.

Nu är det dags att göra sig iordning och kanske sova lite för imorgon väntar forskingsmetodik, och det kan jag lova alla att det är det tråkigaste som vi har. Men det är sista lektionen med det så vi får väl stå ut en dag till hihi Men det ska nog gå bra. Måste försöka komma igång med examensarbetet med så vi alla behöver nog en lektion till med detta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback