Efterlyst

Jaha då kan man kolla på efterlyst igen det är ganska roligt att se på det fast att det är hemskt. Man blir lite skraj med när man kollar på det för man vet ju verkligen att det är detta som händer. Samtidigt som programet får in många tips som hjälper polisen att få tag i vissa utav järningsmännen. Jag ska nog sova snart med för jag är för trött. Måste nästan sova snart så jag kan få sova ut lite jag tror att jag kanske kan behöva det. Det är faktiskt behövligt att sova eller hur. Man måste få sova tidigt ibland med ju=) Men ska kolla lite på Beck medans jag somnar tror jag, ska även gå och köpa den nya Beck filmen som är med i aftonbladet. Jag vill verkligen ha alla, men jag har missat några men det ska jag fixa fram snabbt. Jag tror att det finns några av dom på video butiken i Värnamo plus att jag ska beställa några av som på cdon för jag måste bara ha alla nu=) Jag älskar verkligen att kolla på Beck, fråga mig inte varför men jag tröttnar verkligen aldrig. Hahaha jag låter ju ganska knäpp när jag skriver allt detta men det är jag nog lite grann hihi Imorgon blir det att shoppa filmer och fika med momor. Det ska bli mysigt att träfaf mormor igen nu det var ett par veckor sedan jag träffade henne så det ska verkligen bli roligt=) Men nu ska jag göra mig klar för sängen=)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback