Intervjudagar

Ja då har man haft intervjudagarna här då. Började igår klockan 13.00 med dom första sökandena. Det var helt okej jag tror det kom ca 14 stycken så det gick nig bra för dom alla hoppas jag. Idag började dagen vid 09.00 med frukost sedan blev det intervjuer och rundvandring igen. Idag höll jag själv till vid intervjuerna och pratade med dom. Jag och Åsa hade fått i uppgift att fråga dom lite om varför dom söker och hur dom har tänkt sig utbildningen i sig. Det verkade bra och alla var väldigt trevliga vilket är väldigt positivt. Tror dom flesta gillade skolan och alla verkade vilja gå här i första hand av dom som jag pratade med. Men vi får väl se hur det blir. Eftermiddagen har vi spenderat på vollyboll planen hur kul som helst. Solen är verkligen framme idag så det var riktigt nice att spela. Kanske blir lite mera imorgon hoppas jag på. Kvällen blir robinsson och sedan film, vi ska dra ivög och hyra den snart. Några ska ut men jag, Ditte, Åsa, Karin, Nicklas och Rebecka pallar inteatt gå ut idag, man är helt slut efter dessa dagar. Så för oss blir det en myskväll med film. Det ska bli riktigt skoj får se om vi kan enas om en film vi kan titta på bara. Jag är nöjd så länge det inte blir skräck film, känner att jag vill kunna sova inatt haha Men vi får se hur det blir med det. Nu ska jag hoppa in i duschen för jag har grus i håret som måste bort=) Hade gött alla sötisar där ute=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback