Läkarbesök

DÅ har man äntligen gjort klart undersökningen för denna gång då. Det var inte så roligt idag för det gjorde ont, men tack vare att Karin var där så fick jag lite mer lugnande så jag somnade in lite gran. Det var väldigt skönt att hon var där det känns så mycket tryggare när Karin är i närheten och då vet jag att det går rätt til för det ser hon till. Men efter undersökningen så kommer läkaren in till mig och mamma och säger att nu ska vi reda ut varför jag är sjuk ordentligt. Nu tror han inte att jag har ulcuröskolit längre utan han tror att det är något annat och då ska jag inte äta dessa medeciner som jag äter nu. Men ny utredning blir till sommaren så vi får väl se vad som händer. Nu skulle denna läkare se till så att dom gick igenom mina jurnaler irdentligt ända från början till nu så jag vet inte, men nu ska jag få träffa denna läkare istället för Rickard som jag hade ett tag i Linköping. Nu känns det väldigt jobbigt och luddigt vilket inte är så roligt längre. Jag får nya besked varje gång jag är där och jag får nya direktiv varje gång jag är där vilket absolut inte är roligt längre. Vem ska man tro på och vem ska jag lita på utav alla dessa läkare, man ska väl kunna lita på alla men nu känns det som jag absolut inte litar på någon av dom. Jag hoppas verkligen att denna läkare har rätt nu så jag kan få en grundlig undersökning med ett svar som jag verkligen kan lita på denna gång. Nu vill jag veta vad det är för fel på mig och jag vill ha ett hundra procentigt svar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback