Myspys

Det blev en tripp till Ronja igår kväll för att se in hennes nya place, det var verkligen hur fräscht som helst och stort var det med. Annie kom upp även hon en sväng till oss och satt och snackade ganska länge=) Men vi hade trevlgit. Men nu känner jag att jag med skulle vilja ha min egen lägenhet med mina saker i. Man blir väldigt sugen när man ser hur fint alla andra har fått det liskom, men man kan ju hoppas på att man kan hitta ett litet kryp in efter sommaren om jag får jobb och så. Ska snacka lite med Inga igen idag så jag hoppas att hon kanske kan hjälpa mig. Jag ska även ringa till andra ställen idag, jag kommer få sitta med telefonen i örat idag men jag tror fan att det kan vara värt det bara man kommer igång och får tag i lite folk som kanske kan hjälpa till lite gran=) Ska försöka mitt allra yttersta för att få ett jobb och lite hjälp=) Nu ska jag iväg till stan men mamma och då ska jag sätta mig med alla jobbansökningar och ringa som en tok=)
Hade gött pöössssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback