Påskafton

Påskafton började för min del med att jobba några timmar på synsam. Vi hade ganska mycket att göra först men efter 12.00 så hade vi i princip inget att göra. Men vi hade trevligt ändå. Efter jobbet åkte jag hem och vilade ett par timmar sedanblev det middag hos familjen Gustavsson. Markus och Idah var hemma med och det var verkligen roligt att träffa dom igen för det var ett tagsedan jag såg dom. Alltid roligt när dom kommer hem med. Maten var mycket god och efterrätten med måste jag säga. John kom och hämtade mig så han fick lite efterrätt med mmm mycket gott var det. Något med citron hur gott som helst. När vi fikat lite med dom blev det hamnen där vi mötte upp Carro, Boj och Hasis. Dom skulle äta lite så vi satt där en stund, och tillslut blev vi ensamma och då kände vi att det kanske var bäst att gå. Påskasmällen blev det efter det, Hasis åkte tyvärr hem eftersom hon skulle upp och jobba men vi andra gick till Harrys. Först när vi kom var det inte mycket folk men nör klockan började närma sig 24.00 så var det fullt med folk. Det var massa människor som man inte pratat med på väldigt länge så det var kanon kul att träffa alla och prata en liten stund med dom. Vid ett tiden kännde jag, John och Carro att vi gjort vårat på Harrys så vi gav oss av hemåt. Vi mötte upp Carl och Lotten som också skulle gå, och tur hade jag så jag fick skjuts hem av Micke det var väldigt snällt. Kvällen belv väldigt lyckad och vi hade kanon trevligt. Så helt enkelt en lyckad påskafton=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback