Så ska det låta

Ikväll blev det en kväll hemma framför tvn och det är ganska skönt måste jag säga. Jag har då kollat på så ska det låta och kvällens program var väl helt okej. Jag tyckte verkligen att Sara Löfgren var bättre än jag trodde. Hon kunde i princip varenda låt. Markus Fagervall var i hennes lag och han var också extremt duktig så dom gjorde ett väldigt bra lag plus att dom van vilket jag absolut tyckte var helt rätt. Samtidigt som jag kollade på detta så stickade jag en sjal till och denna gång blev den blå. Jag tror att ajg gillar den faktiskt och kanske att jag kommer använd den själv hihi Den andra använder jag j själv men den är ganska mycket färg i så det kan passa med en blå som är lite neutralare färg i. Men vi får se om jag behåller den. Nu ska jag kolla på singing be det är helt okej men absolut inte lika bra som så ska det låta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback