Shopping

Jaha då har mamma och jag varit en runda på stan. Det var faktiskt massa med folk idag men det är roligt också samtidigt som det är jobbigt det tar alltid längre tid när det är mycket folk. Men vi hittade endel både jag och mamma och jag fick allt av mamma det är roligt tycker jag. Och det är toppen när man hittar något som verkligen passar. Sedan blev det Oves palntskola för mamma ska plantera idag och då behövde hon nya blommor, men vi får väl se om det blir något idag. Men det kanske det blir. Nu ska jag plugga lite måste skriva lite på uppsattasen annars blir den aldrig klar. Sociologi brott och straff kan vara intressant men inte när man vill ha lov och ta det lugnt heller ju. Men börjar man skapligt så kanske man hinner blir klar innan man ska åka tillbaka till skolan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback