Söndag

Denna dag blev ganska mysig med. Jag, Ditte, Sara, Micke, Fredrik, Kim, Robin och Josefin var på fotbollsmatch Niklas spelade. Dock förlorade dom med 3- 2 men det var ganska kul att komma bort lite från skolan och kolla. Efter matchen blev det en sväng till burger king för mat var vi tvungna att få i oss tyckte vi så vi åkte dit. Maten var god smakde väl som vanligt kan ma väl säga. Sedan blev det blå muggen där vi skulle kolla lite på film, och tro det eller ej det blev drömkåken som blev framröstad denna kväll. Haha vi såg ju bara den förra veckan men det gjorde inte så mycket för det är la för jävla rolig. Vi räknade dock denna gång hur många gånger frun säger men Göran då och vi kom fram till att det var 24 gånger i filmen, det är ganska mycket tycker jag men roligt hade vi åt det. Kvällen blev mycket skratt och det gillar vi så det blir nog flera svenska komedier för oss haha. Kvällen avslutade jag, Niklas och Fredrik med lite full frys också men jag somnade efter tio minuter ca så såg inte så mycket av den, men det gör inte så mycket för vi har ju sett den ett antal gånger med. Men det var roligt och dagen i säg blev lugn och skön det gillar jag=)
Nu ska jag sova så jag inte missar idrotten imorgon ska planera en ny frilusdag för ungdomar ute vid Rydaholm. Så det kan nog vara bra att gå dit hihi Sov gott och dröm sött=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback