Träningsvärk

Vilken värk jag har idag det är då inte sant. Det är efter all vollyboll som detta har kommit kan jag lova. Men det är sådant som man får ta antar jag om man ska spela varje dag. Men idag ska jag ha en paus från det, tror att jag och Ditte kanske ska ta en långpromenad idag om vi orkar. Solen är redan framme hät så vi kanske får ta den senare när det inte är för varmt att gå en lång promenad. Men det är ganska skönt med promenader så jag ser faktiskt fram imot den. Hoppas bara på att vi orkar gå. Måste nog plugga lite idag med tror jag, har lite att skriva innan jag ska hem och så. Men vi får väl se om jag tar det idag eller om jag sätter mig hemma istället imorgon och skriver lite på våran redovisnng om midsommar. Hoppas jag orkar skirva lite idag så vi har det gjort iallafall, för så roligt är det ju inte med det heller. Ska skriva min bokresention idag med eftersom vi har våra bokseminarium imorgon. Måste skriva lite om miljön i boken och lite annat om personerna i fråga så att man kan berätta den på ett bra sätt för gruppen som man hamnar i. Men vi får väl se hur detta går hoppas på det bästa. Nu ska jag lägga mig i sängen igen och glo lite på film=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback