Arosfortet

Men vad roligt det var det går nog inte riktigt att förklara det. Man blir absolut som ett barn på nytt. Jag, Karin, Åsa, Sara och Kristian vart ett lag, alla ledare i ett lag. Men jag tror inte vi klarade någon i början för vi fatta inte riktigt hur vi skulle göra. Men tillslut så klarade vi bara fler och fler jag tror vi tänkte för mycket i början. Man ska nog inte tänka utan bars göra, men vad roligt det var. Jag kommer garanterat ha träningsvärk imorgon för man skulle ju hänga i stänger och ta sig över rum utan att nudda golvet, även ta sig över påpå olika sätt. Det fanns även ställen där man skulle ta sig över och under laser grejer och man fick inte nudda dom för då lyste röda lampan. Det är svårt att förklara men det var så roligt jag kan rekomendera detta till alla.

Motala är jag i nu. Min bror kom och hämtade mig efter Arosrortet. Det var nice att bli hämtad tycker jag allt för det är tråkigt att åka tåg eller buss själv. Men nu är jag äntligen hemma, och nu har jag börjat packa och greja lite, imorgon ska jag och pappa handla det sista inför resan så att jag får med mig allt jag behöver. Nu ska jag snart sova för måste upp ganska skapligt imorgon. Men det ska bli gött och komma iväg lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback