Lat

Hur kan det komma sig att man blir så lat när man kommer hem, jag orkar inte mycket och jag gör inte många knop på en dag när jag är hemme. Det är konstigt tycker jag eftersom man är igång hela dagarna annars men när man är hemma hos mor och far så blir man lat och orkar inget. Jag ska ta mig till stan idag och äta lunch med mor och far och kanske bror vi får se om han kommer eller inte. Nu funderar jag på en kaffe till och lite mera Beck innan jag ska till stan. Beck är nog det bästa som finns när man inte vill göra något alls. Jag kom på det igår kaffe latte och en Beck film är guld när man är hemma. Jag har inte filmerna på skolan så det är det extra roligt att se dom hemma=)

Imorgon blir det Stockholm det ska bli riktigt roligt faktiskt. Det ska hur kul som helst att träffa John. Först blir det att följa med folket på mässan sedan blir det lunch med John. Det var längesen som jag var på mässan med så det ska bli roligt att se lite av den med tycker jag allt. Det ska bli roligt att träffa alla där med som jag säkert inte har sett flera år. Vi får se vad som händer, men roligt ska det bli att komma upp till Stockholm med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback