Maten

Ikväll vet jag inte vad dom hade tänkt med när dom gjorde våran mat. Kebbab risotto med bacon och skina plus en annanassås som smakade jag vet inte vad. Kvällen mat var då inte lyckad, vi ska gå och handla ny mat för annars klarar vi oss inte hela kvällen.

Sing star på blå muggen skulle det bli tror jag och det kanske vi ska gå ner på om vi hinner, jag ska först träffa Carro en stund och snacka lite skit. Det ska bli mysigt och sen ska vi dit om det känns som att vi orkar det. Vi får väl se vad vi gör och hur det blir.

Jönköping blir det för mig imorgon det är dags för vaccination inför resan. Hoppas vi hittar dit vi ska med, men det ska nog gå bra. Jag har fått ledigt hela dagen för detta så vi drar någon gång på förmiddagen och så får vi en dag i Jönköping det kan bli trevligt. Skönt att göra något annat.

Nu ska jag ge mig av ner mot Västbo till Carro=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback