Packat och städat

Vilken tråkig dag dett är. Nu har jag nästan packat klart allt och städat det mesta, ska dammsuga och skura men det gör jag på tisdag så det blir precis innan man ska åka. Packningen tar jag det sista på tisdag med tror jag, allt kan man inte packa heller innan, typ toalett grejer och krämer m.m Så det sita får bli på tisdag tror jag efersom jag åker på onsdag eftermiddag. Min kära bror ska hämta mig vilket känns toppen slippa ta tåget är ju bara så skönt.

Imorgon börjar sportlovet och vi ska iväg till Hestra hoppas på att det blir snö och grejer då. Bussarna är fullsatta det är 22 stycken och mer kan vi inte ta. Alla våra aktiviteter är fulla vilket känns väldigt skönt så hoppas att veckan blir kanon nu.

Kvällen blir blå muggen där vi ska träffas typ nu och umgås lite. Jag tror att det kan bli trevligt vi hade ju trevligt igår så det blir nog bara bra ikväll med ska ni se. Kanske blir lite buzz eller singstar ikväll med man vet ju aldrig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback