Stan

Efter lunch idag blev det en tripp in till stan där jag och pappa skulle handla det sista inför resan. Vi var på lekia och på apoteket. Jag var tvungen att hämta de sista vaccinet som jag måste ta innan jag ska åka. Vi var även och köpte present till mamma eftersom hon fyller på söndag.

Fika med mormor, farmor och farfar. Jag och mormor köpte med oss lite fika det blev semlor och chokladbollar. Det var roligt att träffa dom igen fast att det blev en kort visit. Men det är alltid roligt att träffa mormor, farmor och farfar.

Kvällsmat blev det hos brorsan. Hans lägenget var toppen fin, och väldigt rymlig. Jag gillade den starkt. Det fattas lite saker men det gör det alltid när man flyttar till sin första lägenhet. Jag tror att den kommer bli kanon och att han kommer trivas för den var verkligen fin.

Packat har vi gjort lite idag med, men det är så tråkigt att packa så man orkar inte gör allt samma dag. Jag hoppas att vi blir ganska klara imorgon för lördag blir det Stockholm sen hinner inte jag med så mycket mer. Mitt plan lyfter redan 06.35 på måndag morgon så jag hinner absolut inte göra något då. Men vi ska nog hinna imorgon och kanske lite på söndag när vi kommer hem. Vi får väl se när vi kommer iväg=)

Nu ska jag kolla på film det perfekta mordet sedan blir det sängen skulle jag nog vilja säga om jag ska orka med något imorgon. Måste in en sväng till stan imorgon med och sedan blir det kanske middag hos Pia och Janne vi får se om min kära kusin kommer hem imorgon eller inte. Han fyller ju år på lördag så skulle dit och säga grattis och så men då måste han allt vara hemma=) Men vi får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback