Stockholm

Stockholms resan var toppen, jag träffade min älskade vän John på en lunch vid 13.00. Jag och pappa åkte in till stan där vi träffade honom på Åhlens vi åt lunchen där det var hur gott som helst. John var så stilig och det var så roligt att se honom där. Efter lunchen åkte vi tillbaka till mässan vid Älvsjö. På mässan träffade jag även Kicki och det är nog säkert fem årsedan jag såg henne sist så det var också toppen att träffa henne igen. På kvällen åkte jag tillbaka til Åhlens mötte upp John för att åka hem till hans lägenhet coh titta på melodifestivalen. Hans lägenhet var jättefin och låg på ett jättebra ställe med fin utsikt. Hela lägenheten var kalas fin. VI hade en super trevlig kväll och det var så roligt att få se var John bor och jobbar=) Hela dagen var kalas rolig.

Söndag vi åt en god frukost och firade mamma lite för hon fyller ju år idag. Efter frukosten skulle vi kolla lite mer på mässan men då när vi kom ner var vi helt ensamma där, men det berodde på att dom öppnade klockan tio och vi var nere nio. Men det gick bra och det var lugnt, för när det är öppet och alla är där pratar pappa och mamma med allt och alla. Men dom hade möten hela tiden som vi var där jag såg inte röken av dom idag. Men som tur var så hade jag Kicki. När alla var på möten satt jag hos henne och vi drack lite god kaffe latte. Vi hade hur trevligt som helst och det var jätteroligt att sitta där och prata om allt som varit. Mässan var i det stora hela ganska rolig och det var roligt att träffa alla igen.

Hemma för att packa och det är väl så grymt tråkigt. Men det är väl tur att mamma finns kan man säga för annars skulle inget komma med och allt skulle bara ligga i konstiga högar. Mamma har stuktur vilket jag absolut inte har. Så nu är vi klara och allt är med hoppas jag, det borde det vara för att nu har vi kollat allt och lagt ner allt. Imorgron är det bara att stänga väskorna och åka tror jag. Jag hopppas det, vi ska nog gå igenom det innan sängen. Imorgon ska jag upp 04.30 fy fan säger jag bara. Undra hur pigg man är och hur glad man är då. Men jag får sova på planet. VI får väl se hur detta gå hihi. Men men jag skrivker i Afrika så fort jag får tag i en datror=)
Hade bäst alla nu=)
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback