Tisdag

Det är bara tisdag idag men jag önskar att det skulle vara söndag eller nått åt det hållet för då vet man att det bara är en vecka kvar här innan man ska hem och förberdea sig inför praktiken. Jag känner nu att jag är helt slut i huvudet på detta pluggande vilket inte alls är så roligt. Vi får så mycket nu plus att vi har sportlovs veckan nästa vecka vilket absolut känns roligt. Det som är jobbigt är att min telefon ringer konstant från morgon till kväll med massa oliak frågor som jag inte alls kan besvara alla. Men man försöker så gott som det går. Ikväll är det sista dagen på barn konventionen så ikväll får vi våra intyg på att vi har läst en extra kurs. Det ska bli rolgit att få det intyget för alla har jobbat på bra med den kursen. Nu har man ändå ett extra diplom i det och jag tror att det kan vara en bra merit att man har den.
VI har sagt hejdå till behandlingspedagogerna som går första året, nu har dom praktik i tretton veckor så vi kommer inte träffa dom föränns i maj det kommer bli tomt utan dom. Men vi fösvinner ju i fem veckor så det är inte så långt ändå om man tänker efter. Det ska iallfall bli tomt nu dom sista dagarna innan vi far iväg. Kommer sakna dom massa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback