Fika på stan

Det kommer antagligen bli en liten kort fika på stan med Boj, Lotten skulle med men hennes mobil har varit avstängd hela dagen vilket gör att det är ganska svårt att få tag i människan. Ibland blir man ganska trött på sådant. Men det gör inte så mycket Boj hade inte något för sig alls idag vilket gör att vi kan träffas en liten stud det kan vara mysigt med. Vi får väl se om lilla Lotten kanske ringer sen och dyker upp hon med man vet aldrig. Måste även lämna tillbaka filmen jag hyrde igår det kan alltid vara bra att göra det så man slipper en skuld på det hela med. Bästa att sätta lite fart nu kanske så inte bror min får vänta på mig för länge då blir han inte glad på mig.
Puss på er alla godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback