Fredag

Efter en långdag med mycket plugg och många grupparbeten under eftermiddagen gick vi till resturang Bejrut där vi hade bokat bord för klassen. Vi var tio stycken som följde med. Bejrut är en libanesisk resturang med väldigt god mat insåg vi. Det var hur gott som helst. Jag åt grillmixen och den var suverän, alla var väldigt nöjda med maten så det känndes bra. Efter maten beslöt vi oss för att vi skulle ta en bowling med så vi drog vidare till bowling banerna och spelade en och en halv timma. Jag kom trea i vårat lag av fyra så det var väl helt okej, jag får ju inte iväg klotet så hårt så det blir inga bra slag ibland. Men jag gjorde två stirke på raken dom är jag stolt över. Haha vi hade så jädrans roligt igår så det var nog bra att vi hittade på något. Efter bowöing blev det harry´s för emdel, jag följde med en stund men gick hem efter en timma ungefär jag orkade inte mer. Så man ska säga att hela kvällen igår förutom skolböckerna var bara toppen, jag tror att det var viktigt att vi hittade på nått för alla höll på att spy på skolanarbetena.
Nu ska jag där imot duscha och sedan plugga med resten av min grupp. Nu ska vi ta tag i det igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback