Friskis

Mitt pass idag blev inställt eftersom att all min musik på skivan var fel bränd så den funkade inte. Man kan tydligen inte ha mp3 format vilket jag inte visste om att det var, men inget fungerade när vi skulle öva till passet så det blev inte mitt pass idag. Det känns lite skönt att det inte blev jag eftersom jag inte kännde mig helt redo för det, men det hade samtidigt varit gött om jag hade fott det gjort. Men Micke fick göra sitt pass idag så det blev friskis ändå. Det känns i kroppen att vi hade hans pass idag för det är ett av dom jobbigaste passen. Men det var skönt med lite träning ändå. Måste komma igång känner jag lite.

Stickning blev det efter träningen har lovat en ny mössa till Fredrik. Men den blev inte klar idag men jag har kommit en liten bit iallafall. Hoppas på att kanske få den klar imorgon om jag orkar fixa med det då. Suttit och pratat med Fredrik, Kim och Emma lite med nu på kvällen, det var ganska längesen som alla vi var samlade så det var riktigt trevligt. Vi pratade om skräck filmer, vi har funderat på att se saw5 om jag vågar det. Fyran var så läskig så jag kunde inte sova, vet inte om man ska se femman då samtidigt som man vill se fortsättningen på den. Alla saw filmer har ju varit riktigt bra och läskiga, dom blir bara värre och värre liksom. Ofta med uppföljare så blir dom sämre men denna film blir fan värre. Vi får de hur det blir ska kanske se den imorgon om vi inte har för mycket med skolan. Men det återstår att se.

Nu ska jag sova och hoppas på att jag vaknar av klockan imorgon. För det är inte bra när man försover sig hela dagen bli lite förstörd känns det som. Man blir efter hela dagen och man kommer inte igång ordentligt. Så jag måste vakna imorgon hihi. Sov gott alla små sötisar där ute=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback