Hål

Fan vet ni jag hade mitt första hål idag och i visdomstanden inte roligt kan jag säga. Jag fick göra min första lagning vilket inte var roligt alls. Hade upskattat att få slippa det. Men det gick inte att slippa så först bedövning så halva sidan i ansiktet är bedövat känns mindre bra kan man säga och det släpper aldrig heller. Jag var hos tandläkaren i en oc en halv timma. Det är faktiskt ganska läskigt att vara bedövad såhär länge jag var där vid tre, det var då dom tyckte att vi skulle ta allt på samma gång istället för att komma tillbaka. Så det var väl skönt att få göra allt på en gång. Nu är det gjort och allt ska vara bättre imorgon. Nu blir det film hela kvällen och slappa framför tvn=)


Kommentarer
Postat av: John

Du är en sådan mes

Postat av: Sanna

Haha jag vet=)

2009-01-10 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback