Harrys

Kvällen igår blev harrys med mina kära vänner John, Carro, Sofhia och Maria. Kvällen började hemma hos John där vi satt och pratade om allt. Det var mycket trevligt att umgås med vännerna igen det var längesedan som vi satt alla tillsammans. Vid halv tolv bar det iväg till harrys och det var kanon mycket folk, mycket lustigt folk men många människor som man inte har sett på väldigt länge som man stannade och pratade lite snabbt med. Jag fick två väldigt fina komentarer igår med och det är alltid kul att höra. Den en sa att jag var väldigt vacker, och den andra sa att hon bara var tvungen och säga till mig hur fin jag var. Det är alltid roligt att få såna fina komplimanger av människor man ler lite inombords när man hör det. Det värsta med kvällen var absolut baren John och Maria skulle beställa något att dricka och dom fick inte hjälp föräns vi hade stått en halv timma och väntat på det. Killen som stod i baren tog hela tiden folk före dom och även folk som kom mycket senare än vad John och Maria gjorde och det tycker jag är så fruktansvärt dålig stil. Ska man stå i baren och servera andra människor ska man också kunna ha lite koll på vilka som stått där en stund och vilka som kom precis, jag tycker det är fult att göra på det sättet. Och varför inte öppna en bar till när det finns en extra bar, jag kan inte förstå hur dom tänker och varför man gör så märker man att det blir så som det blev igår kanske man ska tänka till lite och öppna en till. Så beren ochj personalen där får en kvällens diss av mig.
Men annars hade vi så roligt igår, jag tyckte det var hur kul som helst. Det kändes som att det var längesedan som jag var ute och det var så mycket folk ute. Men jag vet inte det var toppen igår och det var toppen med alla mina vänner som jag fick umås med igår. Tack gänget för en helt fantastiks rolig kväll=)

Kommentarer
Postat av: John

naaa lilla sanna tack själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback