Helt slut

Jag är helt slut idag orkar verkligen inget vilket är ganska tråkigt. Jag och Sandra har suttit och kollat på film till nu men jag orkade inte kolla på en film till. Jag ska göra iordning lite till det sista opponeringarna imorgon och sedan blir det nog fan sängen för mig. Hoppas att man kan komma i säng ganska skapligt iallafall för jag kommer behöva all sömn inatt som jag kan få. Jag förstår egentligen inte varflr jag år så trött för vi har verkligen bara suttit och lyssnat på allas opponeringar plus att jag gjorde min egen idag men annars gör vi inget alls. Vad kan detta bero på. Jag tror själv att det har att göra med att man har pluggat stenhårt denna vecka och förra för att man ska klara opponeringaran och nu nör man börjar bli klar så kan man slappna av en kväll och inte göra något och då kommer min trötthet, men jag vet inte. Om det inte är så kan jag verkligen inte svar på det. Imorgon går vi bara till lunch och då blir det att packa lite och städa sen blir det party. Jag och Sandra funderade på om vi kanske skulle gå på invigningen av blå muggen men vi får se hur pigga vi är på det imorgon, man vet aldrig. Men det kan bli trevligt tror jag, elevrådet har köpt in nya saker till blå muggen även fika och mat som man ska kunna köpa när på kvällarna om man vill vara där då. Man kan nog säga att vi nu har fått våran egen fritidsgård vilket jag kan tycka är bra. Nu har vi någonstans där alla kan samlas laga mat eller bara kolla på film, spela spel för dom som vill. Vi satt där nästan hela helgen det är en bra plats som man kan komma och gå till hur man vill. Jag tror att vi kan behöva ett sådant ställe efter allt som varit, och alla är välkommna när man vill. Det kan vara toppen att ha det och känna att man måste inte men man kan. Vi ska börja anordna aktiviteter där typ filmkvällar, spelkvällar och även sing star när vi har fått igång det, men det saknas en kabel till spelet som man måste fixa innan, men sen ska vi sjunga där med och det kan vara riktigt skoj tror jag. Hoppas vi får den snart så vi hinner köra lite. Det tråkiga med denna vecka är också att alla textilare går ut på praktik och kommer inte tillbaka föränns vi har varit ute på våran praktik i två veckor så man ser inte dom på tio veckor. Det tycker jag är lite surt kunde vi ändå inte haft praktik samtidigt, då hade vi kunnat ha mycket roligare nu ett par veckor till. Men men vi ska ju ha lite avskedsparty för dom imorgon med ju så det blir nog bra hoppas jag. Det är ju torsdagsklubben så vi kan nog få det kanon kul tror jag.

Nehe dags att fixa lite och sen sova då=)

Hade gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback