Kalas

Idag hade vi kalas och firade mig och brorsan. Det vart mycket bra jag och mamma hade gjort maten och fixat på dagen idag, det vart också ganska bra tycker jag allt. Hela släkten var här och det var roligt att träffa alla igen det var ett tagsedan som jag såg några av dom. Alltid roligt att se dom igen, defenitivt när man inte sett dom på länge. Vi åt och pratade bara en massa om livet och allt annat som går att prata med. Min kusin Tove hittade en kork som hon lekte med vid bordet det var ganska roligt att se hur små saker kan bli så roliga, Tove ville ta med den hem och fortsätta leka med den och det var klart att hon fick det. Hon var ganska så söt där hon satt och lekte med den, Pia var med inblandad i denna lek. Det slutade med att dom flesta blev med i leken och alla sköt korken det var hur roligt som helst att se hur det gå att ah roligt med saker som man tror inte betyder så mycket medans för barn kan det betyda betydligt mer. Det var roligt att hon hittade på saker att göra för det behövs inte alltid dyra leksaker man kan hitta andra saker att roa sig med. Jag ficka även reda på att Pia, mamma, pappa har ett nyårslöfte vilket innebär att dom ska kunna gå upp i brygga till nästa nyårsafton haha jag tror ju inte att det kommer att gå så bra men jag hoppas få se några tappra försök under året. Man vet aldrig men det ska bli ganska roligt att se nästa nyår om det är någon av dom som har lyckats med sitt löfte. Vi får väl se hur det gå för dom. Men det är ett ganska roligt nyårslöfte måste jag nog allt säga=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback