Lång fika

Jag träffade Bojtan vid två och så blev det en liten lunch, men det blev inte så kort fika det blev ganska lång. Vi fikade och gick en sväng på stan och även beställde nya linser till boj, Plumm mötte upp oss på synsam och därifrån blev det en sväng till Hugo igen hihi Men det var jättetrevligt och mysigt. Vi satt där en stund och sedan körde vi Boj till träning och vi åkte till maxi en sväng jag skulle ha lite dvd skivor till bror min. Sedan blev det hem, Lena kom förbi och fikade med mig och mamma det var trevligt det med. Annars har jag bara legat på mitt rum under kvällen och kollat på film mycket skönt det med. Jag har även bokat biljetter nu till resan hem, jag och Veronica åker tillsammans det ska bli nice och ha lite sällskap med sig. Nu blir det lite Beck sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback