Lördag

Nu är det lördag och imorgon är det söndag och då ska jag till Värnamo. Jag ska möta Veronica och Emma halv fyra och då bär det av till den lilla hålan. Men idag ska jag bara umgås med nära och kära sedan blir det harry´s ikväll med mina sötnosar John och Maria jag hoppas på en rolig kväll. Ska eventuellt fika med Lotten innan men som alla vet så blev det inget iförrgår och inget igår så vi får väl se vad som händer med henne. Det kan nog bli att vi inte hinner med det idag heller. Men det gör väl inte så mycket och andra sidan för jag ska fixa lite här hemma nu och sedan ska jag packa det sista för jag kommer inte att gå upp imorgon tidigt för att göra det. Det kommer jag absolut inte att orka med heller, jag kommer sova hela dagen imorgon inna jag ska sätta mig på bussen till Värnis. Jag vill ju umgås med Fredrik och Kim när jag kommer ner och vi kommer garanterat sitta uppe halva natten och prata om allt som man har gjort under lovet och alla tokigheter somman varit med om. Nu ´har jag själv inte varit med om många tokiga saker men jag kan räkna med att Fredrik har det, han berättade lite för mig igår så jag vet att det finns lite mer att prata om med. Alla har vi något att berätta. Hoppas att Kim har mycket skoj att berätta med har inte pratat så mycket med honom som med Fredrik men jag tror nog att det finns saker hos han med som vi gärna vill veta. Jag saknar faktiskt dom två pojkaran ganska mycket för dom är toppen grabbar och det är roligt att umgås med dom med. Hoppas att det blir en bra HT 2009 det är ju faktiskt min sista termin på Värnamo folkhögskola det känns lite konstigt men snart är man klar och det känns bara bra. Det ska bli skönt att ta examen och veta att man är klar, jag tror detta halvår kommer gå ganska fort för vi har ju endel som vi ska göra. Men men vi får väl se vad som händer men det kommer nog gå bra hoppas vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback