Motala

En helg hemma i motala aldrig fel. Igår kom jag fram till min lilla hemstad och pappa mötte upp mig i Mjölby och vi åkte hem och åt lite plus tog en kopp kaffe. Efter det blev det en tripp in till stan där jag mötte upp John och vi åkte vidare till mormor för en trevlig myskväll. Vi hade tagit med oss lite mat plus att mormor hade räkor som jag blev väldigt glad för, mums jag älskar räkor. Lets dance blev kvällens tema och det var helt okej men jag tycker nog att Carl-Jan borde få åka ut snart för han är ju inte allt för bra. Det var väldigt trevligt att bara sitta och mysa med mormor och John.

Lördag började med en ganska lång sovmorgon och det var riktigt skönt jag behövde denna sovmorgon bara ligga i sängen tills att jag vaknade av mig själv. När jag hade gått upp tagit¨en dusch följde jag med mamma och pappa in till stan där jag köpte ett par skor. Mötte upp Bojtan tog en lite snabb lunch med henne på Hugo det var trevligt. Efter lunchen gick jag hem till farmor och farfar en sväng där mamma och pappa också var. Så vi tog en kopp kaffe med dom innan vi begav oss hemåt igen. Nu ska jag fixa lite med papper inför praktiken i Afrika sedan blir det familje middag och efter det iväg med mina kära vänner. Först ska vi hem till John och sedan blir det nog harry´s kan jag tänka mig. Vi får väl se, det ska iallafall bli kul att träffa alla igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback