Mycket nu

Just nu är det fruktansvärt mycket att göra och att tänka på, vi ska ha förhör idag vilket jag inte ser fram imot eftersom man inte hunnit plugga så mycket än. Men jag får sitta nu hela förmiddagen så kanske det kommer att gå bra, vi får hoppas på det iallafall. Vi har även planerat sportlovet men får så mycket negativ kritik från kommunen så det är ingen som känner sig så motiverad längre och det är tråkigt när det blir så. Men vad ska man göra åt det, vi får se vad dom säger här idag, blir det inte bättre så lägger vi nog ner det snart för det är ingen som orkar lägga ner energi på något som bara känns surt. Men vi får hoppas på det bästa med detta med. Idag ska vi även börja en ny kurs ekonomi vi får se hur det går. Jag hoppas att det är intressant och nyttigt för jag kan tänka mig att det är något som vi alla kommer att ha nytta av senare. Nu ska jag plugga innan maten sen blir det att ha förhör och ekonomi så vi får hoppas på det bästa nu under eftermiddagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback