Plugg

Nu har jag skickat in tre uppgifter av fem tror jag, herregud det känns som att det aldrig ska ta slut. Hur kan det bli så mycket. Men det känns bra att man har gjort lite av det så kanske man slipper sitta precis hela kvällen iallafall. Men det känns som att man vill få allt klart bara men det är inte så lätt när man får något nytt varje lektion som man har. Jag tror jag är inne i en period där jag är less på skolan hmmm det blir nog bättre efter praktiken när man kommit bort lite ifrån det.

Ikväll ska vi ut och äta med klassen, jag tror att vi kan behöva det. Vi ska äta på en resturang som heter bejrut jag har aldrig varit där så det kan nog bli trevligt. Det är en som fyllt under lovet med så det blir en liten middag för henne. Vi ska äta vid åtta, innan det ska vi göra en hemtenta som vi fått över helgen. Jag blir så trött. Men då när man har pluggat så kan det vara gött och komma från skolan lite. Måste nog slappa lite nu när det är helg och allt=)

Nu ska jag fika sen blir det lektion, fritidskunskap jippi eller inte. Men det blir nog säkert bra ska ni se.
Ha en bra dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback