Sociologi

Det är nog ett av dom jobbigaste ämnen som vi har fast samtidigt det inressantaste med. Det är så svårt att förstå det när man läser i boken, texten är knepig och jobbiga ord, men när man väl diskuterar det så är det roligare. Sociologi är ett ämne som man inte ska förstå helt ut tror jag det känns så iallafall. Men det blir nog bra det med.

Kvällen blev helt okej lite party blev det av det. Men det vart lugnt ändå och det var riktigt skönt måste jag säga. Vi satt bara och lyssnade på musik och hade trevligt och det är viktigt det med tror jag. Denna vecka har varit ganska lång och då är det skönt med lite lill lördag med=)

Men nu är det dags att krypa ner för annars pallar inte jag med morgon dagen. Hur kan det bli såhär att man alltid ska gå och lägga sig skapligt men det blir då aldrig innan 24.00. Men vi har så mycket att prata om på kvällen så vi kommer aldrig till sängs. Men nu är det bara morgon dagen kvar sen är det helg, fast att min helg kommer bli att plugga. Man vill inte ha rester eller annat när man ska på praktik sedan. Men men godnatt och sov så gott alla glada där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback