Sovit förlänge

Herregud det är nog första gången som jag inte vaknar av klockan. Nu har jag försovit mig från första lektionen vilket var skridskor fy fan vad trött jag blir på mig själv. Jag hade satt klockan och hur kan man då inte vakna av den det undrar ja verkligen faktiskt. Jag brukar vakna av minsta lilla ljud som låter ju hur kan jag då försova mig. Jag är lite upprörd för jag gillar inte att missa en lektion på detta sättet det känns lite som att man skolkar fast att man inte gör det medvetet. Nu har jag dock hört av mig till dom och dom säger att det är sånnt som händer, men ändå usch jag gillar inte detta. Men men det är väl inget att göra åt antar jag så jag får väl dusch och sedan gå och äta och sen gå på nästa lektion det är heöt galet. Jag ska ha mitt friskis pass ikväll och jag känner mig absolut mindre tagad för det eftersom att jag inte kan det heller kom jag på igår när vi tränade för fullt här uppe. Men jag får väl göra så gått som det går helt enkelt och hoppas på det bästa haha inte så roligt det heller egentligen men jag måste göra det så jag har det gjort annars kommer jag gå och grubbla på detta för länge med och det är aldrig bra=)
Men hade gött.

Kommentarer
Postat av: Leena

Vilken osis, du som älskar att åka skridskor/ Kram

2009-01-27 @ 13:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback