Tandläkaren

Fy idag blir det en sväng till tandläkaren känner inte riktigt för det, men har inte varit där på ett tag så det kanske är bra att gå dir och kolla om man har något hål i tanden. Sen ska jag en sväng på stan jag behöver mer garn som jag kan ta med mig till skolan, måste ha något att göta känner jag, hoppas bara att det finns fint garn som jag behöver=) Sen blir det hem och organisera allt som ska med och det som inte ska med. Jag vet iallafall att det som är i väskan nu får plats för jag har faktiskt fixat med den stora väska redan, men det var bara för att se så allt gick ner utan att jag behövde tvinga igen den. För annars vet man ju att jag har svårt att packa väskor men det gick bra idag hoppas det håller sig så bra till lördag eller söndag när vi väl ska åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback