Torsdag

Sista dagen för opponeringarna och det gick så himmla bra för alla vilket var skönt, nu är det bara dom sista kompliteringarna som man ska göra innan vecka 7. Jag ska ta tag i dom på måndag för nu vill jag bara ta det lugnt från allt som har med examensarbeten att göra.

Blåmuggen invigdes idag det vart jättefint. Sara och Oskar har gjort ett kanon jobb och fixat och donat i flera dagar nu, och dom har fixat till ett extra rum där. Do har även fixat en liten kiosk där det finns fil, mjölk, delicatobollar, chips, gorbis piroger, paj och lite te och kaffe vilket är riktigt nice tycker jag. Är man hungrig en kväll behöver man bara gå ner till våran egen lilla fritidsgård och fixa något själv. Vi har en skål där man lägger en liten slant för det man tar. Då kan man umgås och ha trevligt på kvällarna och samtisigt äta lite om man vill det. Vi har även spel i och ett buzz grymt skoj, det är faktiskt bra med ett litet ställe där man kan umgås och komma och gå som man vill.

Harrys blev det en sväng till med ikväll. Jag, Jonna, Fredrik, Sandra, Floss, Andreas och Niklas satt och tog varsin cider och bara prata skit. Det var hur trevligt som helst. Det var gött och komma iväg lite med, vi kännde att vi behövde komma ut en sväng och bara hade trevligt. Våan lärare kommer inte imorgon heller så vi har inga lektioner vilket är mycket skönt då kan man sova ut imorgon med innan man jag ska sätta mig på tåget hem. Men kvällen i det stora hela var rolig och jag hoppas att blåmuggen håller för det är gött att ha någonstans att vara på kvällarna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback