Vilken förkylning

Jaha då var man förkyld igen då, jag fattar inte vad detta ska vara bra för. Man är förkyld konstant och det spelar ingen roll om man trycker i sig vitaminer som pappa säger ska hjälpa för jag blir då inte friskare av det. Orka hålla på att snora hela tiden då, nej jag orkar inte med det längre jag har annat som jag måste göra. Måste plugga och ha mig och då funikar det inte om man ska vara sjuk.

Positivt är att skolan har fixat mat till oss för hela helgen det är fan inte dåligt gjort av dom. Det är så många som inte har pengar pga att skolan inte gjort rätt när dom skickat in att vi börjat igen, vi får våra pengar tidigast på måndag. Eftersom att dom klatat sig fixar dom mat till oss och det måste jag nog säga är bra gjort för det har no aldrig hänt tidigare att vi fått det. Så alla får mat för hela helegen. Så det kanske bli bra med det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback