Vilket pass

Fy säger jag bara det märks att man inte har tränat på ett tag kan jag lova, plus att det märkas att man har varit sjuk. Jag orkade knappt med Åsas pass idag jag var helt slut efter. Jag kommer aldrig klara av att göra mitt eget nu när jag är så här otränat man tappar mycket när man inte är igång det är helt sjukt. Men det var riktigt roligt att träna idag med måste jag säga det känns skönt nu efter. När man väl gjort det känner ma sig ganska stolt över sig själv kan jag lova. Nu blir det till att läsa lite mera examensarbeten sen blir det sängen tidigt för jag är så trött så jag behöver sova. Men det säger man varje kväll men jag kommer aldrig i säng fast att jag vet att jag borde det för morgonen är svår när man inte sover. Varje morgon är det hårt att ta sig upp ur sängen, och i morgon när vi bara ska sitta och lyssna på allas arbeten så kan man behöva vara pigg så att man inte tappar fokus på dom som ska opponera. Jag är väldigt glad för att jag inte ska göra det imorgon, det känns ganska bra att vara på onsdagen för då är man i mitten vilket göra att man har hört lite vad dom andra säger och hur dom lägger upp allt. Vi får väl se hur det går men jag hoppas verkligen, min nervositet börjar komma till mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback