Examen

Skolan är slut herregud vad konstigt det är. Examensdagen var hur sorglig som helst jag tror nog aldrig jag har gråtit så mycket på en gång som jag gjorde denna dag. Det fanns inget stopp på mig fattar inte vad som hände. När Micke sjöng till oss flu2 så grät alla det var så fint och det talade verkligen till våran klass det var skit häftigt. Men säga hejdå till alla sina vänner det är hårt måste jag säga, visserligen så kommer man ha kontakt med ganska många plus att vi har saker som vi ska göra till sommaren men det finns dom som man vet att man aldrig kommer höras med igen och det känns inget roligt. Man har sån speciell kontakt med folk på skolan man bor ihop det finns alltid någon där om man har en speciell gemenskap som man inte kan beskriva och man kan inte förstå det om man inte gått på folkhögskola själv, jag skulle kunna tänka mig ett år till bara för gemenskapensskull, men många av dom man umgåts med finns inte kvar nästa termin ändå. Dom flesta utav dom närmsta slutade nu ju. Men det kommer bli bra och man har kvar dom man har som närmst, men det var fruktanvsärt avsked och jag kommer verkligen sakna alla så otroligt mycket.
Sista kortet på flu2:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback