Motala

Det är en speciell känsla att vara i motala, samtidigt som man bara vill bort så är det lite mysigt på sommaren ändå att vara här. JAg själv vill inte bo här men kan tänka mig att vara här på sommaren lite då och då, men som det ser ut nu så får jag vara här ett tag och hoppas på de bästa. Jobb finns det inte för mycket utav heller kan man ju säga, har nog sökt allt som går att söka men inget har jag fått tråkigt men sant. Hoppas jag kan få någotn till hösten nu så jag har nått att göra sen. Synsam hela sommaren men måste hitta någpt till efter. Men jag hoppas jag kan få något så jag kna ha lite att göra. Ska börja kolla lite mer på jobb nu tror jag och kanske både uppåt och neråt i landet. Jag ska försöka mig på både fritidsledarjobb och kanske inom resturang det tycker jag verkar ganska roligt och det kanske håller att jobba med ett tag. Vi får väl se hur det går=) Hoppas på det bästa=)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hade du inte tagit en lägenhet här i stan? ^^

2009-08-12 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback