Jag blir så trött

Jaha då hade man problem med magen igen då. Jag hatar den så otroligt mycket så det finns då inga ord för det längre. Jag orkar inte skylla på den längre, varje gång man ska göra något ja självklart ska den sätta fart på tillvaron eller vad man nu ska säga att den gör. Varför ska jag behöva lida av detta för. Fy vad jag är trött på detta, och fasta det blir man ju helt dum i huvdet av kan jag lova. Man orkar inget samtidigt som man är arg och ledsen och förbannat hungrig hela tiden. Hur ska man kunna leva ett normalt liv det undrar jag. Läkarna säger att det ska man kunna göra och man ska försöka göra allt som man vill. Men hur ska man kunna leva ett helt normalt liv när man helt plötsligt har så ont så man inte vet vart man ska ta vägen då. Nej vet ni va jag hatar detta mer än något annat helt och hållet. Nu blev detta ganska mycket gnällande av det hela men jag är så trött på detta så jag var tvungen att skriva det nu.

Imorgon kommer pappa och hämtar mig här i Värnamo så jag får åka hem lite tidigare, men det kan vara skönt att få komma hem och vara hemma ett tag kanske. Man kan ju hoppas på att det blir bättre om jag får vila lite och bara va. Så ca 15.30 då beger jag mig från Värnamo och hem till Motala. Hoppas på att det blir ett bra påsklov med mycket skoj. Vi ska på påskasmällen iallafall och det tror jag kan bli roligt då kan man träffa alla som man inte sett på länge. John kommer hem då med och det ska bli så skoj för jag saknar honom väldigt mycket. Hur som helst så ska det bli nice att komma hem igen och träffa familj och vännner. Och magen den kan ju fara någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback