Soft helg

Denna helg har nog varit den softaste på länge tror jag. I går satt vi i sysalen hela dagen jag, Diite och Lisa. Jag stickade en sjal som blev jätte fin faktiskt och jag ska behålla den själv. Sen lagade vi mat och drack kaffe mums. Efter maten gav vi oss av till Gnosjö för att hälsa på Niklas när han jobbade på gården. Vi satt mest och retade han för han var så vuxen vilket inte är så ofta hihi men han ör go ändå. Sen åkte vi tillbaka till internatet kollade på den bästa sommaren och efter det hamnade vi i en diskussion vilket varade till två på natten, men vi hade så roligt. Jag och Ditte hamnade i ett skratt anfall som vi inte kunde få slut på så vi bara skratta i säkert en halv timma. Dom andra vart lite trötta på oss men det slutade med att alla satt och skrattade oavbruttet. Vi hade skit roligt. Idag har vi inte gjort ett skit kan man nog säga. VI har mest legat i soffan och tagit det lugnt, lagat lite mat och ni förbereder vi inför våran Beck kväll som vi ska ha=) Haha det är så skönt att jag har tre Beck nördar här för då behöver jag aldrig kolla ensam på Beck. Vi kan sitta och kolla hur mycket som helst men vi kollar även ganska mycket på Wallander med=) Men det är mysigt en söndag när det ändå inte finns något mer att göra=) Nu ska vi åka och hämta Kim sen blir det mys kväll för hela bunten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback