Värnamo

Då var man tillbaka i den lilla hålan igen. Allt är sig likt och alla mina sötnosar fanns här=) Kom igår kväll, mötte upp alla vid maten=) Kvällen blev harrys och det var den roligaste ute kvällen i Värnamo någonsin, har inte haft så kul förut. Jag, Lisa, Oz och Niklas stod på dansgilvet hela kvällen helt sjukt men roligt. Dom andra dansade lite drack lite satt lite och så men vi dansade oavbrutet från det att vi kom tills att vi gick. Men vad trötta vi är idag, jag skulle plugga idag och få klart det sista med praktiken men jag kan lova att det tar vi imorgon för efter fikat måste jag nog vila en stund om jag ska orka denna kväll haha Men ikväll blir det kaffe och film med mina brudar Ditte och Lisa och det ska bli riktigt nice=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback