Forumteater

Då är vi inne på vår näst sista vecka här på skolan då vilket inebär forumteater. Vi har en fortsättning på förra årets teater helt okej men ganska slappt. Vi glider mest omkring och finns men det är ganska gött att veta att man är klar med allt skolarbete. Nu ska vi bara hålla i letioner inom forumspel på torsdag men det ska nog gå bra tror jag. Känns ganska nära slutet nu vilket är underbart men väldigt tråkigt med, man kommer absolut sakna detta ställe och alla underbara vänner som man har. Men man kommer alltid hålla kontakten med vissa, man har verkligen skaffat sig vänner för livet=) Ikväll var vi ute och besökte flu1 på deras första natt på kanothajken, det var ganska roligt att se hur trötta dom var. Men vad solbrända dom är, vi har haft 20 grader idag och sitter man då och paddlar blir man solbränd ganska fprt och det vill jag lova att vissa var=) Men dom hade haft en toppen dag och det är viktigt fast att det är jobbigt. Vi ska ju snart på seglarveckan vilket jag inte ser fram imot för mycket, dom ska liksom släppa ut mig ensam i en optimistjolle vilket bara kan sluta på ett sätt och det är att jag välter den fan. Men då får ju alla andra ett gott skratt. Men jag måste erkänna att jag är lite rädd för att ge mig av på den veckan för jag vet ju hur det kommer sluta och det är ju att jag ramlar eller kommer ut i farleden där färgerna går förbi. Jag har inte lust att möta en färga hihi Men det ska nog gå bra sa min lärare bara jag styr....men det är väl det som är problemet kanske haha Vi får väl se hur det går. Vi åker på söndag men det kommer nog bli skoj det med. Nu teater och sedan segla. Men det ska bli nice att umgås med bara klassen en veckan med lite avslutning för oss och det är viktigt för oss=) Men jag tror att dom här två veckorna kan bli riktigt nice=)
Nu ska jag krypa ner i min säng och sova lite=) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback