GGVV

Idag har vi hjälpt ill på en fotbolls cup för handikappade, hur kul som helst. Det var några från flu1 och några från flu2 som var där. Vi hade hand om sekretariatet, dommare och coaching av lagen. Jag och Andreas hade ett lag och vårat lag van hela turneringen, vill bara säga att det absolut inte var tack vare mig haha men dom hade riktigt skoj och dom kämpade mer än någonsin kan jag lova. Jag fattar inte att dom orkar springa så mycket som dom gjorde. Men fullt ös hela dagen, vi hade också riktigt skoj. Det är alltid roligt att få vara med på turneringar, alltid nyttigt att se hur som arbetar med sådanna projekt med ju. Jag tror att vi absolut kan ha mycket nytta av detta, ska vi ut i verksamheter snart så kan det vara bra att ha varit med på många olika saker. Hela dagen i sig vart lyckad och vi hade kanon kul, men man är väldigt trött efter en sån dag, mycket intryck och mycket i huvudet. Hoppas verkligen att man får göra nått sånnt här igen. Imorgon ska vi ha frilufsdag med massor barn ute i Rydaholm vilket känns mindre skoj just nu, känner inte att jag har ork att vara igång en hel dag till. Men det kommer säkert att bli roligt när vi väl är där. Vi ska ha massor med sammarbetsövningar och och lite paddling. Vi vet att vissa av dessa klasser har haft lite problem och svårt med att sammarbeta så vi blev ombedda att ha det. Men hoppas bara att det går bra och att vädret håller sig bra har ingen lust om det regnar att göra detta. Sen ska jag även jobba imorgon kväll i Gnosjö på fritidsgården där, ska jobba mellan 17.00 och 24.00 lång dag kommer det bli imorgon men hoppas på att jag hinner vila lite imellan. Men det ska bli skoj att jobba lite med, Niklas i flu1 ska med jobba så då har man ju någon att babbla med så man håller sig vaken. Haha men det ska nog gå bra det med=) Nu är det dags för sängen för frukost imorgon 07.00 sedan åker vi 07.30, måste nog ha lite sömn innan dess=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback