Kanot gänget

Nu denna kväll åkte vi flu 2or ut till flu 1orna för att se hur dom ahft det på sitt lilla läger. Vi hade med oss korv med bröd och lite godis plus kladdkaka och det uppskattades kan man nog säga. Men vad trötta dom var alla kommer komma hem imorgon och sova hela dagen kan jag allt tänka mig. Men solbrända och fina det var dom. ´Det är alltid mysigt att åka ut och träffas och sitta och sjunga lite runt elden och bara ta hand om varandra=) Men det började regna så då tog vi bilarna och åkte hem, men det var tur att vi åkte hem nu för jag hade tvätt tid nu på kvällen som jag verkligen behövde eftersom vi åker på söndag behöver jag rena kläder kände jag så jag kan ha nått fräscht på mig när jag är och seglar=) Ska börja med packningen snart tänkte jag så att jag verkligen får med mig allt jag behöver=) Ska även laga lite mat som jag kan värma i micron som finns i våra stugor, det är nice att ha stugor och micro plus kaffe bryggare=) Ska se till att ta ´med mig så mycket mat som helt som går att värma i mocron. Det som är vräst är att alla andra kan köpa piroger och pajer som dom bara kan värma vilket jag inte kan så jag får fixa min mat här. Men lite kan man väl ta med och lite får man väl laga där. Få se vad som händer och hur det blir=) Men nu ska jag fixa lite med tvätt och annat=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback