Modevisning

Idag har vi övat till modevisningen med rätt kläder och skor. Herregud mina fötter är så ömma så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. Men det blir nog bra när man väl ska göra det vad vet jag. Det kändes väldigt konstigt första gången jag gick ut för man gick för fort alla typ sprang ut och sprang tillbaka, men efter lite övning så gick det ganska bra. Vi har övat te gånger idag och så är sista repet på fredag precis innan visningen är. Jag hoppas att det går bra. Dittes kläder är sjukt snygga så jag hoppas vi gör henne stolt nu när vi ska gå. Man är ganska skakig i benen när man kommer iväg, men det slöppte efter ett par gånger så det hinner väl släppa lagom till sista visningen på lördag hihi Men det var ganska roligt ändå jag har ju aldrig gjort detta förut så det är lite kul att prova något nytt liksom. Alltid kul med lite nya utmaningar eller vad man nu ska säga=) Nu blir det film och sängen annars orkar jag aldrig med morgon dagen med teater. Vi har ju sista dagen för att för att fixa iordning våra lektioner inför torsdagen så det blir nog en hel del att göra imorgon och då kan man inte vara för trött. Är man för trött så vet alla som känner mig att mitt humör inte är det bästa så det kan nog vara ganska smart att somna tidigt ikväll=)
Men hade gött alla gullungar där hemma=) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback