Pluggat

Nu har jag äntligen skrivot ut alla mina läxor och uppgifter till nästa vecka. Pappa tog hem skrivaren så jag kunde göra klart alt mitt vilket var väldigt bra. Nu måste jag bara läsa på det vi ska redovisa så jag inte tappar bort mig på den för det skulle ju vara förbaskat pinsamt ju. Men det ska nog gå bra hoppas jag=)

Middag på Bella Notté blir det ikväll med sysam folket. Det kan nog bli trevligt hoppas jag. Maten är redan beställd men så vi kanske får något direkt man kan ju hoppas på det. Jag ska iallafall ha lax till förätt och lammkotlett till varmrätt jag hoppas verkligen att det blir gott. Bella Nott´e brukar ha god mat så det ska nog imte vara några problem=) Men frågan är snarare om man orkar äta två rätter, jag tror nog inte jag kommer orka det hihi men det ska bli gott iallfall=)

Senare blir det nog att träffa Carro, Boj och Hasis hihi det ska bli roligt det var ett tag sedan. Men antar att det kanske blir harry´s senare men man vet aldrig. Jag vet inte om jag ska med ut än vi får se. Jag känner inte för att gå ut just nu men man hinner ju ändra sig både tre och tio gånger innan kvällen är kommen=) Men det ska iallafall bli nice att träffa brudarna igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback